Як роботи і дрони назавжди змінять роздрібну торгівлю

Як роботи і дрони назавжди змінять роздрібну торгівлю

Розподільчий центр Amazon на мільйон квадратних футів в Балтіморі - це величезна машина для задоволення людських потреб. Стенд на одному кінці складу, і його титаново-білі ліси і, здавалося б, нескінченні конвеєрні стрічки зливаються в загальній точці, яка якимось чином знаходиться всередині будівлі.

Машина являє собою чудову комбінацію жолобів, сходів, роликів і конвеєрних стрічок довжиною в 11 миль. Замовлення клієнтів переміщаються із стелажів в контейнери і з контейнерів в ящики, а потім - прямо в фургони. Людям рідко доводиться пересуватися тут. І все це - для того, щоб набагато швидше і дешевше доставляти товари.

Це справжнє царство роботів. Роботи Kiva можуть переміщувати контейнери вагою до 750 фунтів. Після того, як клієнт робить замовлення, робот під'їжджає до співробітника, який читає на екрані, який предмет вибрати і в якому ящику він знаходиться, сканує штрих-код і поміщає предмет в яскраво-жовтий кошик, яка їде по конвеєрній стрічці на пакувальну станцію. ІІ пропонує відповідний розмір коробки; працівник розміщує предмет в коробку, яку робот упаковує в плівку, і після нанесення транспортної етикетки посилка відправляється в дорогу. Люди потрібні головним чином для того, щоб контролювати і здійснювати ті деякі завдання, які ще не освоєні роботами.

Робореволюція Amazon докорінно змінює сферу зберігання і доставки товарів в ритейлі. Компанії потрібно одна хвилина людської праці, щоб доставити посилку на вантажівку, але це число постійно прагне до нуля. Зрештою автономні склади об'єднаються з автономним виробництвом і доставкою, щоб сформувати повністю автоматизовану ланцюжок поставок.

Ми знаходимося на зорі того, що можна назвати «фізичною хмарою», екосистемою електронної комерції, яка функціонує подібно самому Інтернету. Netflix кешує фільми, які ви транслюєте в фізично близькому до вас центрі обробки даних; Amazon будує склад за складом для зберігання товарів все ближче до споживачів. А системи зберігання на цих складах більше схожі на системи зберігання даних в хмарі. Замість того, щоб зберігати аналогічні предмети в одному місці - корисна практика, якщо за склад відповідають люди - на складах Amazon зберігаються кілька однакових предметів в випадкових місцях, відомих тільки роботам. Спроба знайти Instapot на одному зі сховищ Amazon буде рівносильна спробі знайти, де в хмарі зберігається одне з ваших електронних листів. Звичайно, вам не потрібно займатися подібним. Ви просто натискаєте на екран, і з'являється електронний лист. Люди не беруть участь в процесі пошуку. Те ж саме коли-небудь буде вірно і для речей, які ми купуємо.

Сфера доставки теж скоро зміниться. Amazon, Google, Uber і багато стартапи працюють над автономної доставкою за допомогою безпілотників, які одного разу з'єднають нас з фізичною хмарою. Пам'ятайте славні дні, коли ще не існувало каршерінгових додатків і ми ловили таксі руками або ж викликали дзвінком по телефону? Uber і Lyft зробили все простіше. А тепер уявіть, що ви замовляєте електроінструменти або прилади, що поставляються безпілотниками. Коли-небудь ми будемо зберігати свої об'єкти в фізичній хмарі так само, як ми зберігаємо фотографії в цифровому.

Повністю автоматизований склад - це тільки початок. Amazon і Walmart запатентували склади, схожі на дирижаблі, які будуть парити на висоті 1000 футів, оточені безпілотниками, готовими доставити зубну пасту і туалетний папір до вашого порогу.

Хоча поставки за допомогою безпілотників вже почалися в сільських районах Китаю, Ісландії та віддалених районах Африки, посадка апаратів з вантажем в густонаселених містах є небезпечним та суперечить правилам Федерального управління цивільної авіації США. В результаті в Америці системи доставки на колесах набагато більш вірогідні в найближчому майбутньому. Але незабаром небеса можуть стати продовженням фізичної хмари, пов'язуючи нас так, як наші мобільні телефони з'єднують нас з хмарними обчисленнями. Уявіть собі безпілотний літак, що спускається з неба, щоб доставити вам кави з льодом по дорозі на роботу. До речі, у IBM вже є патент на подібну технологію.

 
 

Надрукувати   E-mail